Педагогічний склад:
У школі працює 30 педагогів, серед них мають наукові та педагогічні звання:
- кандидат психологічних наук – 1
- учитель-методист – 7
- старший учитель – 8
- учителів з вищою категорією – 22
Нагороджені:
- знаком «Відмінник освіти України» – 2
- медаллю «За трудову доблесть» – 1
- грамотою Головного управління освіти і науки м. Києва – 10
- Почесною грамотою Міністерства освіти і науки України – 5
Директор початкової школи №312 Деснянського району міста Києва Т.Л.ДЬЯЧЕНКО член Асоціації керівників шкіл міста Києва, «Відмінник освіти», вчитель-методист. Нагороджена медаллю «За трудову доблесть», почесною грамотою Міністерства освіти і науки України, грамотою ГУО, Подякою Київської міської державної адміністрації
ЗЛАГОДЖЕНА ДІЯЛЬНІСТЬ ПЕДАГОГІЧНОГО КОЛЕКТИВУ –ПЕРЕДУМОВА УСПІШНОГО НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ

Педагогічна рада у Будинку вчителя
Основні ідеї роботи:
- узгодженість дій шкільного колективу, спрямованих на успішнийнавчальний процес;
- створення умов для підвищення методичного рівня вчителів;
- досягнення належного науково-технічного оснащення навчального процесу;
- створення умов для всебічного розвитку особистості учня;
- забезпечення взаємодії шкільного колективу з батьками.
Школа вирішує проблеми:
- створення умов для набуття позитивного досвіду як необхідної умови розвитку особистості дитини.
Кредо педагогічної діяльності школи:
- перш за все – не нашкодь;
- світ дитини – це конкретні предмети і форми спілкування, пам’ятай про це;
- дитина навчається, коли спілкується;
- у сучасному світі грамотність відображається у сукупності вмінь;
- оцінювання – це процес навчання, а не його наслідок;
- дитина хоче здобувати знання самостійно, а не брати їх готовими;
- робота учня повинна мати певний зміст;
- дитина любить працювати руками, тому враховуй це при побудові уроку.
Гарна школа
Згодна.
Школа гарна , відношення до дітей хороше нам подобається.