Педагогічний склад

Педагогічний склад:

У школі працює 35 педагогів, серед них мають наукові та педагогічні звання:

  • кандидат психологічних наук – 1
  • учитель-методист – 6
  • старший учитель – 7
  • учителів з вищою категорією – 22

Нагороджені:

  • знаком «Відмінник освіти України» – 2
  • медаллю «За трудову доблесть» – 2
  • грамотою Головного управління освіти і науки м. Києва – 10
  • Почесною грамотою Міністерства освіти і науки України – 5

Директор Т.Л.ДЬЯЧЕНКО

Директор спеціалізованої середньої загальноосвітньої школи І ступеня №312 з поглибленим вивченням іноземної мови Т.Л.ДЬЯЧЕНКО член Асоціації керівників шкіл міста Києва, «Відмінник освіти», вчитель-методист. Нагороджена медаллю «За трудову доблесть», почесною грамотою Міністерства освіти і науки України, грамотою ГУО, Подякою Київської міської державної адміністрації

ЗЛАГОДЖЕНА ДІЯЛЬНІСТЬ ПЕДАГОГІЧНОГО КОЛЕКТИВУ –ПЕРЕДУМОВА УСПІШНОГО НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ

Педагогічна рада у Будинку вчителя

Педагогічна рада у Будинку вчителя

Основні ідеї роботи:

  • узгодженість дій шкільного колективу, спрямованих на успішнийнавчальний процес;
  • створення умов для підвищення методичного рівня вчителів;
  • досягнення належного науково-технічного оснащення навчального процесу;
  • створення умов для всебічного розвитку особистості учня;
  • забезпечення взаємодії шкільного колективу з батьками.

Школа вирішує проблеми:

  • організації учнівського самоврядування (шкільна організація«Первоцвіт»);
  • створення умов для набуття позитивного досвіду як необхідної умови розвитку особистості дитини.
Засідання методичного об’єднання

Засідання методичного об’єднання

Кредо педагогічної діяльності школи:

  • перш за все – не нашкодь;
  • світ дитини – це конкретні предмети і форми спілкування, пам’ятай про це;
  • дитина навчається, коли спілкується;
  • у сучасному світі грамотність відображається у сукупності вмінь;
  • оцінювання – це процес навчання, а не його наслідок;
  • дитина хоче здобувати знання самостійно, а не брати їх готовими;
  • робота учня повинна мати певний зміст;
  • дитина любить працювати руками, тому враховуй це при побудові уроку.

Такий підхід до процесу навчання є багатограннішим і забезпечує не лише передачу знань, отримання певних навичок та умінь, але й всебічний розвиток особистості дитини. Завдяки втіленню у роботу школи ідей та педагогічних новацій ми маємо певні досягнення.

This entry was posted in Інформація про школу and tagged , . Bookmark the permalink.

6 Responses to Педагогічний склад

  1. Mamulya says:

    А чому в цьому розділі не зазначено ПІБ жодного вчителя, окрім директора школи?
    Адже дитині іноді важко запам”ятати таку інформацію, а батькам незручно звертатись до вчителя не знаючи його ім”я та по батькові. Я не кажу про класного керівника, а про всіх інших педагогів.

  2. 05112004 says:

    Школа гарна , відношення до дітей хороше нам подобається.

  3. mirona83 says:

    Хочу поделиться своим разочарованием про школу №321 в которую собиралась отдать своего ребёнка. Прийдя в школу уже с порога мне не смогли даже ответить на вопрос в какой кабинет мне пройти для написания заявления.Слава богу нашла сама. Зайдя в кабинет директора , две дамочки бальзаковских лет в грубой форме мне ткнули бумажку, типо пишите заявление. Затем выдали бумажку с датой тестирования , не спросив могу ли я в этот день прийти на тестирование с ребёнком , дату выписали которая удобна им , мол получили и радуйтесь такой чести. На все поставленные мной вопросы про школу,опять же дали листик и сказали читайте . Когда я спросила про учителей ,так накинулись на меня мол все учителя у нас хорошие и рассказывать мы ни чего не будем. Из этого всего зреет вопрос ,если тебя на пороге встречают недовольные и грубые директор и его зам или секретарь точно не знаю кто вторая была ,то о какой хорошей школе может идти речь? Если не доброжелательно и по хамски отвечают родителям,то какое же отношение к детям????? Ведь рыба гниёт с головы. После такого знакомства желание отдавать своего ребёнка в эту школу у меня пропало как только я вышла из неё. Для директора хочу лично написать : будьте по приветливей и к вам потянуться люди.

Залишити відповідь