Педагогічний склад:
У школі працює 35 педагогів, серед них мають наукові та педагогічні звання:
- кандидат психологічних наук – 1
- учитель-методист – 6
- старший учитель – 7
- учителів з вищою категорією – 22
Нагороджені:
- знаком «Відмінник освіти України» – 2
- медаллю «За трудову доблесть» – 2
- грамотою Головного управління освіти і науки м. Києва – 10
- Почесною грамотою Міністерства освіти і науки України – 5
Директор спеціалізованої середньої загальноосвітньої школи І ступеня №312 з поглибленим вивченням іноземної мови Т.Л.ДЬЯЧЕНКО член Асоціації керівників шкіл міста Києва, «Відмінник освіти», вчитель-методист. Нагороджена медаллю «За трудову доблесть», почесною грамотою Міністерства освіти і науки України, грамотою ГУО, Подякою Київської міської державної адміністрації
ЗЛАГОДЖЕНА ДІЯЛЬНІСТЬ ПЕДАГОГІЧНОГО КОЛЕКТИВУ –ПЕРЕДУМОВА УСПІШНОГО НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ
Основні ідеї роботи:
- узгодженість дій шкільного колективу, спрямованих на успішнийнавчальний процес;
- створення умов для підвищення методичного рівня вчителів;
- досягнення належного науково-технічного оснащення навчального процесу;
- створення умов для всебічного розвитку особистості учня;
- забезпечення взаємодії шкільного колективу з батьками.
Школа вирішує проблеми:
- організації учнівського самоврядування (шкільна організація«Первоцвіт»);
- створення умов для набуття позитивного досвіду як необхідної умови розвитку особистості дитини.
Кредо педагогічної діяльності школи:
- перш за все – не нашкодь;
- світ дитини – це конкретні предмети і форми спілкування, пам’ятай про це;
- дитина навчається, коли спілкується;
- у сучасному світі грамотність відображається у сукупності вмінь;
- оцінювання – це процес навчання, а не його наслідок;
- дитина хоче здобувати знання самостійно, а не брати їх готовими;
- робота учня повинна мати певний зміст;
- дитина любить працювати руками, тому враховуй це при побудові уроку.
Гарна школа
А чому в цьому розділі не зазначено ПІБ жодного вчителя, окрім директора школи?
Адже дитині іноді важко запам”ятати таку інформацію, а батькам незручно звертатись до вчителя не знаючи його ім”я та по батькові. Я не кажу про класного керівника, а про всіх інших педагогів.
Згодна.
Школа гарна , відношення до дітей хороше нам подобається.
Хочу поделиться своим разочарованием про школу №321 в которую собиралась отдать своего ребёнка. Прийдя в школу уже с порога мне не смогли даже ответить на вопрос в какой кабинет мне пройти для написания заявления.Слава богу нашла сама. Зайдя в кабинет директора , две дамочки бальзаковских лет в грубой форме мне ткнули бумажку, типо пишите заявление. Затем выдали бумажку с датой тестирования , не спросив могу ли я в этот день прийти на тестирование с ребёнком , дату выписали которая удобна им , мол получили и радуйтесь такой чести. На все поставленные мной вопросы про школу,опять же дали листик и сказали читайте . Когда я спросила про учителей ,так накинулись на меня мол все учителя у нас хорошие и рассказывать мы ни чего не будем. Из этого всего зреет вопрос ,если тебя на пороге встречают недовольные и грубые директор и его зам или секретарь точно не знаю кто вторая была ,то о какой хорошей школе может идти речь? Если не доброжелательно и по хамски отвечают родителям,то какое же отношение к детям????? Ведь рыба гниёт с головы. После такого знакомства желание отдавать своего ребёнка в эту школу у меня пропало как только я вышла из неё. Для директора хочу лично написать : будьте по приветливей и к вам потянуться люди.
Ошибка не 321 а 312 школа детский сад.