Педагогічний склад

Педагогічний склад:

У школі працює 30 педагогів, серед них мають наукові та педагогічні звання:

  • кандидат психологічних наук – 1
  • учитель-методист – 7
  • старший учитель – 8
  • учителів з вищою категорією – 22

Нагороджені:

  • знаком «Відмінник освіти України» – 2
  • медаллю «За трудову доблесть» – 1
  • грамотою Головного управління освіти і науки м. Києва – 10
  • Почесною грамотою Міністерства освіти і науки України – 5

Директор Т.Л.ДЬЯЧЕНКО

Директор початкової  школи №312 Деснянського району міста Києва Т.Л.ДЬЯЧЕНКО член Асоціації керівників шкіл міста Києва, «Відмінник освіти», вчитель-методист. Нагороджена медаллю «За трудову доблесть», почесною грамотою Міністерства освіти і науки України, грамотою ГУО, Подякою Київської міської державної адміністрації

ЗЛАГОДЖЕНА ДІЯЛЬНІСТЬ ПЕДАГОГІЧНОГО КОЛЕКТИВУ –ПЕРЕДУМОВА УСПІШНОГО НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ

 Педагогічна рада у Будинку вчителя

Педагогічна рада у Будинку вчителя

Основні ідеї роботи:

  • узгодженість дій шкільного колективу, спрямованих на успішнийнавчальний процес;
  • створення умов для підвищення методичного рівня вчителів;
  • досягнення належного науково-технічного оснащення навчального процесу;
  • створення умов для всебічного розвитку особистості учня;
  • забезпечення взаємодії шкільного колективу з батьками.

Школа вирішує проблеми:

  • створення умов для набуття позитивного досвіду як необхідної умови розвитку особистості дитини.

Кредо педагогічної діяльності школи:

  • перш за все – не нашкодь;
  • світ дитини – це конкретні предмети і форми спілкування, пам’ятай про це;
  • дитина навчається, коли спілкується;
  • у сучасному світі грамотність відображається у сукупності вмінь;
  • оцінювання – це процес навчання, а не його наслідок;
  • дитина хоче здобувати знання самостійно, а не брати їх готовими;
  • робота учня повинна мати певний зміст;
  • дитина любить працювати руками, тому враховуй це при побудові уроку.

Такий підхід до процесу навчання є багатограннішим і забезпечує не лише передачу знань, отримання певних навичок та умінь, але й всебічний розвиток особистості дитини. Завдяки втіленню у роботу школи ідей та педагогічних новацій ми маємо певні досягнення.

This entry was posted in Інформація про школу and tagged , . Bookmark the permalink.

3 Responses to Педагогічний склад

  1. 05112004 says:

    Школа гарна , відношення до дітей хороше нам подобається.

Залишити відповідь