Особливу увагу, у роботі з батьками, звертаємо на формування у підростаючого покоління поваги до сім’ї, як з однієї з найбільших цінностей суспільства. Сім’я та школа є основними інститутами соціалізації та виховання дитини, тому плідна співпраця життєво необхідна.
Питання ефективної взаємодії всіх сторін потребує планування і координації дій. В школі накопичене чималий позитивний досвід спільної діяльності адміністрації, батьків та вчителів.
Проблеми виховання обговорюються на загально шкільних зборах, на засіданні батьківського комітету та класних батьківських зборах.
З 2009-2012 рр. були розглянуті такі питання:
* раціонального харчування;
* здорового мікроклімату в родині;
* оздоровлення учнів;
* стан захворюваності учнів;
* профілактика вірусних захворювань;
* безпека життєдіяльності;
* профілактика шкідливих звичок;
Традиційними стали родинні вечори: Різдв’яні вечорниці, свято Миколая, День матері, 8 березня, спортивні змагання.
Важливими формами роботи з батьками є індивідуальні консультації, відвідування родин, тематичні батьківські збори, диспути, круглі столи, анкетування.
Таким чином, такі форми роботи дозволяють розглянути цілий комплекс актуальних проблем, активізувати слухачів, врахувати їх думку. Індивідуальна робота дає змогу вчителю отримати уявлення про уклад конкретної сім’ї, її мікроклімат, допомогти батькам знайти правильні шляхи розв’язання певних ситуацій, усунути причини конфліктів батьків і дітей.
Теми батьківського педагогічного всеобучу:
1-й клас
- Ваша дитина стала школярем;
- Молодші школярі. Які вони?
- Режим дня 1-шокласника
- Гра – не просто забава;
- Умови успішного виховання дітей у сім’ї;
- Здібності. Коли, як вони розвиваються;
- Батько, як вихователь.
2-й клас
* Зміст і організація навчального процесу у 2-му класі;
* Допомога може бути різною;
* Виховання молодших школярів;
* Людську гідність формуєте з дитинства;
* Взаємовідносини між батьками в сім’ї;
* Виховання чуйності і доброти;
* Проблеми вільного часу дитини. Робота гуртків.
3-й клас
* Зміст і організація навчання в 3-му класі;
* Щаслива сім’я. Яка вона?
* Вчити дитину вчитися;
* Незмінний вихователь – рідна мова;
* Проблеми спілкування батьків і дітей;
* Екологічне виховання дітей;
* Тато, мама і я – спортивна сім’я.
4-й клас
* Зміст і організація навчання в 4-му класі;
* Дбайте про культуру поведінки дитини;
*Формування у молодших школярів загально- навчальних умінь і навичок;
* Естетичне виховання школярів;
* Громадянин формується з дитинства;
* Запитуйте – відповідаємо… Куди піти вчитися?